Když člověk řeší koupi auta z bazaru, je pochopitelné, že na samém začátku z toho může být nesvůj, protože dneska jsou schopny bazary člověku prodat i auto, které bylo na odpis a jsou schopny říct, že s daným autem nikdy nic nebylo a nebylo ani bouráno i když je realita jinde. Pokud dnes člověk nemá někoho, kdo je schopný dané auto proklepnout, může se klidně stát, že si člověk opravdu koupí něco, co mělo už dávno skončit sešrotováno. Taková auta mívají mnohdy velké problémy a člověk s daným autem bude neustále v servise.
Na štěstí dnes vznikly různé internetové stránky, kde si člověk může auto prověřit sám, pokud nikoho na něco takového nemá, ale není to zdarma. Člověk za to nějakou tu korunu zaplatí. Vždy je navíc lepší, pokud se nedíváte jen na jednu stránku, ale rovnou se podíváte na více stránek, protože je možné, že na každé z nich se dozvíte něco úplně jiného. Je ale potřeba počítat s tím, že platit budete na každé z nich. Člověk navíc musí počítat i s tím, že se zde nedozvíte navíc úplně vše. Jsou zde věci, které byly například někde hlášeny, ale pokud se například stalo, že daný člověk měnil blatník, protože už byl v takovém stavu v jakém by být měl, pak se zde něco takového nedozvíte.
Člověk musí být při koupi auta z bazaru opravdu opatrný, aby se náhodou nestalo, že koupíte něco, co následně opravdu přestane fungovat.
Je pravda, že dnes začaly bazary dělat to, že když si chce u nich někdo koupit auto, snaží se mu sdělit co nejvíce o daném autě, ale i tak dané bazary nemusí mít všechno podchyceno. Jsou navíc bazary, kde jsou schopni vám udělat i technickou, což je pro mnoho lidí velmi výhodné, jelikož tak budou mít jistotu, že auto je v pořádku, ale jakékoliv obavy jsou zcela pochopitelné.
Je jasné, že člověk si nechce koupit něco, s čím bude muset být neustále v servise, protože je pro daného člověka důležité jezdit daným autem a nikoliv neustále jezdit autobusem, protože s daným autem to nepůjde, protože se zrovna bude něco dalšího opravovat.